Märks verkligen att de är höst

Hösten är verkligen här, de känns i luften. De är kallt o ruggigt ute o de blåser o är mulet.. ja verkligen höst brr. Men de är ändå mysigt för man kan tända mysiga ljus o krypa er i soffan med en filt o mysa i höstmörkret ;).
Idag har jag städat, tvättat och sen börjat packa inför flytten. Jag har packat ner alla tavlor från väggarna och sen tagit ner hyllorna från väggarna, rensat lite papper o kläder. de blev en aning tomt på väggarna  men hihi de är de ändå värt. snart ska man hämta Adde från skolan o sen hem o käka lite lunch. vi ska iväg o hämta bonusbarnen sen. Men vi är hemma ganska så sent, de gillar verkligen inte jag måste jag säga, men har nog itne så jävla mycket att säga till om, jaja.. ikväll är de i alla fall fredagsmys som gäller, de är de varje fredag =)
Igår tappade Adrian sin andra tand oxå, de är så ovanligt att se honom utan tänder verkligen. jag får nästan tårar för de kändes som om de var igår som han föddes o var mammas älskade pojke, som bara var min värld o vi kämpade oss igenom vissa dagar, men ingen fyllde mina dagar med så mycket glädje o kärlek som min älskade pojke gjorde. O idag är han 6år o går i skolan o tappar en massa tänder hahahaha.. ja min älskade pojke kommer alltid vara mammas pojke.


Nä nu får ni ha de så hörs vi väl ikväll eller nått





fin höstbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0