Med lite fantasi så ;)

Vi kollade bussar o tåg men de fanns inga lämpliga tider för att handla idag, så jag får göra de imorn efter läming på skolan/dagis. Vi hade så himla tråkigt här hemma, alla satt typ o grubblade o hade ingenting att göra. så jag frågade barnen vad dom ville göra, o dom ville BAKA!!! hehe vilken ide. Vi drog till affären o handlade lite som vi skulle ha o sen gick vi hem för att baka. Det blev äppelpaj och chokladbollar. Barnen tyckte de var jätteroligt o ville göra de mesta själv, men lite fick ja då hjälpa till med. Men ingen får smaka förrän efter middan och idag ska vi äta Parmesanfylld kycklingfilé med ris. De är något jag aldrig gjort förut så de kommer bli spännande o se hur den smakar, men de ska nog smaka gott. Nu håller jag på att tvätta för fullt och medans så ska jag städa här hemma så de är fint o fräsht.















Att ha glasbord o barn är ingen hit:P, därför skaffar vi ett bättre bord när vi flyttar =)..
Å se, solen smyger sej fram mellan molnen oxå, härlig eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vi har exakt lika matbord och stolar... ska bli skönt att byta ut dom sen. Jobbigt med bordet att man även får torka av undersidan efter barnens fingrar hehe

2010-09-21 @ 08:11:57
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0