Min stackars kropp

Aj vad de värker i kroppen. Träningsvärk från topp till tå, men jaa de får man väl om man tränar hårt. Men jag har sagt att jag ska på gympa idag, hur fan ska de gå till kan ju knappt gå. ja vi får väl se om jag ändrar mig till kvällen, de börjar klockan 7 så ja.

Hade ett skönt samtal med min älskade Adrian idag när vi skulle gå till skolan. Han skulle inte ha jacka på sig för han tyckte de var för varmt, jag försökter förklara för honom att de är kallt o att alla barn har jacka men han skaka på huvudet o trodde inte på mig. så när vi gick till skolan så pekade jag på alla som hade jacka o även dom som hade mössa på huvudet, jaaa då blev pojken tyst hehehe tänk att mamma kan ha rätt ibland oxå ;).
Tog mej en skön promenad med Sara o de gjorde ju värken bara värre. Nu ska man bara komma på nått att äta till middag, vet inte alls vad vi ska äta idag ingen fantasi alls har jag =(. Men de dyker nog upp nått snart ;).. nää men vi hörs då om jag inte dör på gympan hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0