Nä de blev då ingen bra fredag

Vad less jag blir!! Min älskade Sambo satte sej direkt efter jobbet på tåget till sthlm för att hämta sina barn, när han sätter sej på pendeln så blire nå jävla fel och tåget måste stanna, de blir trafik stop på hela jävla tunnelbanan och han kommer ingenvart, sen fick han sitta o vänta i sthlm o försöka komma på någon lösning för att barnen på något sej skulle kunna ta sej till sthlm med deras mamma, men de fanns knappt några lösningar alls, o sen blev klockan för mycket, nu sitter min älskade på tåget hem igen utan sina barn o är totalt slut i kroppen, stackars min sötnos, ska ta väl hand om honom när han kommer hem. Ev. hämtar han sina barn imorn istället, får väl se.. usch, lider med honom, vet precis hur de kan vara :S


Fick ett mail av Adrians fröken i skolan där dom informerar om vad barnen har gjort i skolan under veckan. Gud  jag blir så stolt över min älskade pojke när jag läser de, dom hade räknat på engelska o finska 1-10 och han ska få sin första mattebok på måndag, eller de får väl alla i hans klass. spännande säger jag bara =D. Sen nästa fredag ska dom gå 2,5km och få köpa ett märke när dom har kommit till sitt mål, åå jag blir helt till mej, blir så glad av att få läsa om vad dom gör i skolan, dom har t.om fått lära sej skriva på datorn hihih min pojke börjar bli stor *snyft*

jaa men jag får försöka fixa lite Fredagsmys nu då, laga en god middag åt min älskling tills han kommer hem. Joleene verkar inte alls vilja sova idag heller, hon bara gråter o gnäller, hon är så trött så hon vet knappt vart hon är..har försökt få henne att somna nu i snart 40min, men icke då.. ska försöka få henne att somna o sen fixa Fredagsmys med barnen..




åååh, våran gofis hade somnat när jag skulle ta upp henne o gosa..
mamma o pappa älskar dig så mycket♥♥




dom andra satt helt insatta i TV-spelet.. Adrian spelar Lego starwars och Michelle tittar på o hjälper hehe
dom är så goa

Kommentarer
Postat av: Katrin

nämen shit vad skoj att dom får lära sej på finska också! tror jag ska lära kristoffer att räkna lite på finka med för det gör dom inte på hans skola =)

2010-09-25 @ 12:40:13
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0