Nog har jag åsikter allt

Jag förstår mej inte på folk som kan sitta o ljuga för sej själv, ljuga att allting är så bra, att allting är så perfekt när de bakom stängda dörrar inte ens är i närheten till bra. Varför ljuger man om saker o ting som knappt går att ljuga om? helt jävla otroligt.. De finns väl ingen som har de helt perfekt hemma, speciellt inte om man har barn, men att sitta o skriva på bloggen att allting är bra o hela livet är så jävla perfekt  ellr snackar med sina vänner om hur bra allting är o guuud vilka underbara barn som ALDRIG är elaka, o lyssnar alltid på mamma o pappa, o när barnet gör nått fel så skratta dom åt problemet.. jag menar kom igen nu!! de gör fan inte ens jag.. jag brukar inte skriva så mycket här om mina problem, men ibland händer de att jag skriver om nått. Det är inte alltid perfekt här hemma heller, nog fan kan vi tjafsa eller bli irriterade på varandra, men jag skryter inte om vilket perfekt liv jag har.
De som gör mej ännu mer förbannad är dom mammor som kan ha fördomar om andra mammor o deras barn. dom har väl ingen jävla aning om hur dom andra uppfostrar deras barn, hur dom gör hemma osv osv. skit i de ni, fan ta hand om erat eget först innan in kliver in med skorna genom någon annans dörr o hem. usch nä less blir jag. om ni tror att ni har de så jävla perfekt så jaa.. snacka med era barn, dom vet mer än vad ni tror.  nää för mycket för mig.. tvi tvi säger jag bara..jävla fantasi värld,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0