Skit fredag!!!

Skit dag, jävla skit dystra fan fredag!!!!! så känner jag för denna fredag, den är pissig, dyster o bara blä, kan vi inte hoppa över den här dagen eller?? Jag har tappat bort mitt bankomatkort, därför är allt skit, jag hade de igår kväll o nu är den borta, de betyder att jag måste spärra kortet o få vänta till typ torsdag nästa vecka på ett nytt kort.. o jag som ska till Gävle på fre.. fan fan fan, ingenting går min väg ju!!! JÄVLA SKIT!!!

Lägenheten såg ut som ett helvete så de var bara för mig att städa, städar med ett dystert humör, Joleene ligger o sover just nu så jag kan inte dammsuga än, tänkte packa lite i barnens rum medans hon sover. Ska vika lite kläder som ska iväg idag oxå och sen iväg med dom kläderna så de är gjort. Ringa några viktiga samtal ska jag oxå göra... vädret är piss o jag är skit trött.

min älskade Adrian ropade på mej runt 1 i natt o frågade om han fick sova i våran säng, de är klart han får. De sker typ 1gång om året så jag blir bara glad när jag har min sötnos sovandes brevid mig. Men han sprang på toa några gånger, Michelle ropa på mig några gånger i natt o Joleene vaknade 2 ggr, Så jag har inte sovit så mycket inatt.
 De är bonusbarnens helg den här helgen så min sötis ska hämta dom, Så de blir en sen middag här hemma, stackaren får sitta och åka i 4tim direkt efter jobbet.. stolt över dej älskling som orkar åka..

Nä nu måste jag börja om jag ska bli klar med nånting idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0