Soliga onsdagen

god morgon god morgon!

härligt när solen skiner och de är lite kyligt ute, lite så där höst väder ute, me like =)

igår hade jag en slapp dag verkligen, låg o kollade på film o mös med Joleene i soffan. tog mej en promenad med joleene o hunden bella i 2 tim igår oxå, inräknat i de så hämtade jag barnen o handlade lite. På kvällen så drog jag iväg på gympan, är så stolt över mig själv att jag verkligen orkar o kämpar som jag gör =). Vi hade fin främmande när jag kom hem, våran gamla granne var förbi o hälsade på, alltid lika roligt. Idag ska jag ta en skön promenix, städa, o fixa mm.. de är vad jag ska göra. Har en del bilder som ska in men har inte riktigt tid just nu, jag måste lämna Michelle på dagis som inte är gjort än, men sen kan jag nog görat ;). Hade varken tid eller ork att skriva igår så därför skriver jag en liten snabb sammanfattning nu. Imorn ska man till BVC med Joleene, hoppas verkligen hon har växt nånting i alla fall. Nä nu måste vi sticka, Joleene har druckit upp sin välling så då kan vi börja gå nu.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0