Världens bloggtorka!!!!

Igår var jag alldeles för trött för att skriva nått här.. jag somnade på soffan direkt efter middan. Hade sån tur att ha älkslingen hemma, han tog hand om barnen medans jag sov en stund. Sen tog han hand om joleene medans jag gjorde iordning barnen för sängen o diskade, älskar dej gubben du är mitt allt♥. Idag har jag gått på en skön promenad med Sara och sen städat här hemma. snart ska jag ta hand om middan och sen packa ihop lite böcker från barnens rum som Anzo ska ha, annars slänger vi dom.
Michelle och Joleene har blivit dunderförkylda här hemma, men jag är inte förvånad heller om jag säger så. Joleene gnäller hela tiden o ingenting duger för sötnosen. Vi andra har klarat oss....än så länge. nä om man kanske skulle börja med middan nu då kanske eller nått sånt.. Fan fått bloggtorka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0