En heldag i Eskilstuna

Igår var vi och badade med Svägerskan och hennes chefs pojke. Vi åkte rätt tidigt hemifrån för att hinna bada. När vi kom till E-tuna var jag tvungen att köpa en bikini eftersom jag inte ägde nån. Men de var inte direkt lätt, för inne på H&M hade dom ingen som passade en person med hängpattar, och när jag kom till kappahl så fanns de inte nån i min storlek (betyder att jag är fet), men till slut tog jag nått på H&M bara så vi kunde komma iväg o bada nån gång. De var inte alls som jag trodde att de skulle vara, jag hade förväntat mej ett äventyrsbad men de var ett mindre badhus med en ruchkana och vågor. Ja dom startade vågorna va 30:e min o de älskade barnen. Jag tyckte de var skit roligt att hoppa i vågorna =).
Vi åkte några gånger i vatten ruchbanan oxå, jag kände mej som barn på nytt, jag åkte flera gånger hehe medans svägerskan fick hålla Joleene. Hon är världens badkruka så de gjorde inget. Vi badade tills vi vart skrynkliga. Vi var nere på stan efteråt o handlade lite kläder åt barnen o sen åt vi lite mc donalds mat. Men när vi skulle hem var de inte lika roligt. Vårat tåg hem som gick 16.03 vart inställt ¨å vi fick ta en ersättnings buss hem som tog 20min på sej att komma. Ja vi var väl hemma runt 6 tiden typ. Barnen som väldigt fort igår efter våran dag men ingen klagade. Joleene tyckte de var jätteroligt att bada o Michelle o Adrian hoppade i vågora o skrattade

En helt underbar dag med barnen med andra ord =)





(svägerskan som knäppt korten)













Mitt i en våg =)



Vågrona sveper förbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0