en heldag i strängnäs

Japp Idag tog vi en annan tripp, vi tog en tripp till Strängnäs. Ja i strängnäs har dom en stor lekpark förstår ni o därför valde vi att åka dit. Vi Gick dit med Veronica o hennes barn. Först handlade vi lite fika på ICA o sen gick vi vidare dit. Barnen lekte en hel del i parken medans jag o Veronica snackade en jävla massa skit hahaha nä men även roliga saker oxå. Länge sen vi umgicks så de var riktigt trevligt tycker jag =). Vi var där hela dagen faktist o sen var vi ju tvugna att åka hem för hemma väntades en hel del städning. Adrian o Michelle åt Pannkakor hemma hos farmor så då slapp jag fixa middagen oxå :P..

Michelle sprang in för en liten stund sen o sa att polisen var här, jag undrar vad dom gjorde här egentligen?.. hmm.. får fråga runt lite sen som en nyfiken person jag är ;)..

älskar att vara med barnen verkligen, vi har haft de jätte härligt dom här dagarna =)..

snart kommer älsklingen hem o då får vi fixa nå mat till oss istället =)


hoppas eran dag har varit lika bra som min =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0