Fredag idag =)

Fredag, härliga Fredag!

vädret var dock inte så vackert denna dag, mulet med lite dugg inblandad men ändå varmt ute tycker jag.
Idag har de varit en väldigt seg dag , jag har varit så trött o inte orkat göra nånting alls verkligen. Men jag lyckades vika all tvätt o städa här hemma ändå å de tycker jag är bra =). Adrian är hos en kompis nu men ska snart få börja gå hem, flickorna o jag ska ändå ner på stan så då möter vi upp min söta prins. Bonusbarnen kommer idag oxå, dom har inte varit här på säkert 1mån nu så nu var de ändå på tiden  tycker man.  Så sambon är på väg hem med dom nu och då blir de god middag och sen lite fredagsmys med allla 5 kidsen eller ja 4 i alla fall.
svärmor var förbi en liten stund o sa hej oxå =)

Nä nu måste jag få i Joleene mat o sen promenixa ner till stan



Jag vill även tacka alla mina underbara vänner som verkligen stöttar mej oavsett val i livet. Jag älskar er verkligen. Ni betyder så mycket för mej, glöm aldrig de♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0