härliga dag!!

Vilken dag de har varit idag. Jag mötte upp min vän Tezz för en fika. vi tog bara en vatten o kaffe för de var så dyrt på de stället vi gick till o Blå katten hade inte öppnat så efter den lilla fikan så tog vi oss en promenad, ja en ganska lång promenad, vi gick runt hela hjorthagen och vi pratade om allt mellan himmel o jord, så himla skönt att kunna prata med någon så, någon som är PRECIS som mej =). Vi gick vidare till blå katten o fikade lite till hehe sen hämtade vi barnen. Ja vi drog vidare bara till Tezz syster Jeanette o fikade med barnen, mycke skratt o prat blev de. Jag är riktigt nöjd med dagen måste jag säga, kom hem för 1timme sen o då grillade vi korv till middag, inte några klagomål från nån o de gillas. Varmt är de ute oxå o jag lyyyyser verkligen nu =).. jag är mycket nljd med dagen!!!

imorn är de fredag oxå, jag undrar vad man då ska hitta på???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0