Hinner inte skriva så mycke...

Ja de har inte blivit så mycke skrivandes här inne, jag har inte haft tid helt enkelt. Har varit ute med mina älskade barn, umgåtts med helt underbara människor och sen har man myst med sin älskade make på kvällarna framför TV:n, så ja de har inte blivit så mycke skrivande som sagt.

Så ja, mina dagar har rullat på o jag har fikat o umgåtts med mina älskade vänner. Helt fantastiska vänner alltså, bättre får man ju leta efter. Trodde aldrig de fanns så underbara människor, vi har så himla roligt o barnen kommer så himla bra överens. Ja de har varit helt underbara kanon dagar =).

Idag var vi till BVC med Joleene och barnmorskan tyckte att hon utvecklades jätte bra o hade utecklats nå enormt under dessa 3mån. Jag blev så himla glad när hon sa de, en sten släppte verkligen. Joleene hade gått upp i vikt o blivit lite längre oxå =D. fick ju hela dagen att bli kanon.. 8kg väger hon o är 71cm lång.. inte mycke men i våra ögon är de hur mycke som helst.
Vädret idag var ju så himla underbart ( ja skriver var för nu är de mulet ute). Barnen o jag har varit på en skön promenad under förmiddan o sen gick vi hem för jag skulle städa. Japp nu är de fint o rent hemma igen =).

Imorgon kommer Mamma o hennes karl hit o firar påsk med oss =), alltid lika trevlig tycker jag.
De skulle grillas idag men de vette fan de :S...


ja men ha en trevlig Påsk på er mina älskade vänner  o läsare












Kommentarer
Postat av: Katrin

vad michelle var fin i håret =)

2011-04-21 @ 23:37:56
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv: har frågestund nu! SÅ OM DU HAR EN FUNDERARE! ställ den!

2011-04-25 @ 12:42:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0