.......ingen rubrik

blir en hel del hoppandes på dagarna här i bloggen, men som sagt så finns de inte så himla mycke tid nu när de är fint väder. Hinner inte ens knäppa kort känns de som.

Idag var de Cirkus i mariefred o djuren stod ute o betade på förmiddan. Tog lite kort men med telefonen o min dator funkar inte riktigt som den ska så jag kan inte lägga in bilderna heller.

I alla fall så tog vi oss en skön promenad ner till stan idag, jag barnen o svägerskan. vi hade mysigt faktist. Väl hemma så fick ja nå mani o började städa hur förrådet o gjorde fint, funderar på att göra om de där rummet till nå datarum eller gästrum, men just nu står vagnen där så den får stå där. Gjorde en jättegod middag idag oxå..
lax, mosad potatis med lök o gräddfil i och sen en jättegod sås till, gräddfil, rom o dill var de i såsen.. jam jam

Barnen fick vara uppe extra länge eftersom dom har lov. Joleene badade med Michelle en stund, hon tycker de är så skönt att bada, Adrian badade efteråt.

Nu sover alla barnen o vi sitter o glor på TV, eller ja jag skriver här men tittar samtidigt.

Imorgon ska jag o barnen o svägerskan ha en heldag i E-tuna =D. Först ska vi in o köpa en bikini till mej, sen vidare o bada på badhuset (tar med oss smörgåsar som vi kan äta när vi blir hungriga), efter de tar vi en shoppingtur och äter lite på mc donalds med barnen, ja en riktigt härlig dag med andra ord. Var meningen att vi skulle på cirkusen men de var för dyrt tycker jag så vi åker o badar imorgon istället. Dessutom såg barnen den cirkusen förra året så de är inget nytt


nä god natt på er mina vänner, ska verkligen försöka ta kort imorgon o uppdatera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0