Nutrilett produkter

Det här kommer jag att äta/dricka 2 veckor framåt ungefär.. de smakar fan inte gott, inte de jag har valt i alla fall så jag kanske får pröva nya smaker bara. Jag väntar bara ¨på att modifast ska dyka upp i brevlådan snart oxå..

 den här smakade ren spya om jag säger så!! iof så var den varm oxå, kanske godare kall


 Har ej smakat denna,men jag hoppas den är god.





 Denna åt jag som mellis medans jag gick, men den var inte heller god, inte min grej :S


 Denna dricker jag nu, byter ut måltiderna mot den här. Den smakar kaffe blandat med choklad typ, väldigt god varm, vet ej hur den smakar kall dock!!

Men som sagt, man får testa sej fram helt enkelt, dom andra åt jag som en mellis typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0