Öppna förskolan/ öppet hus

wow så många läsare.. gud så glad jag blir =)..


idag som alla andra dagar så lämnade man barnen på skolan/ o dagis. Men vi tog oss en skön lång promenad direkt efter de. Vi drog med oss Bella bus oxå ( som jag är dag matte åt nu). Jätteskönt att gå en lång promis med musik i öronen. Vi lämnade henne sedan hemma hos sej o gick sedan hem för att duscha o byta om (man blir rätt svettig när man går), för att sedan gå ner till öppna förskolan. De var inte alls mycke folk där idag men de var roligt ändå. Diskussioner om förskolan och skolan o jaa allt, men roligt som sagt. Direkt efter de så vart de en rask promenad med Bella Bus och sen blev de att gå till Michelles dagis för där hade dom Öppet hus idag. Men så dåligt att man var tvungen att ta med sej eget fika o egen korv att grilla :S, förut bjöd dom på korv o saft.. dåligt tycker jag. Barnen fick då bullar o saft så dom blev ju nöjda


Nu har man äntligen kommit in genom dörren, men fy så de ser ut här då, dax att städa då bara! Karln min skickade nyss ett sms o frågade om han fick göra middan ikväll. JA SJÄLVKLART!! svarade jag då hahaha, då slipper ju jag.. tack älskling du är bäst..

nä då ska man väl kanske städa lite då..


nehe nu gick de inte att lägga in bilder från mobilen heller.. Sååååå stora fel på min laptop just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0