Påskhelgen

Hej allihopa! Hoppas ni har haft en kanon påsk. Min påsk har då varit kanon.
Min mamma o hennes kille kom hit i fredags o skulle fira påsk med oss.  Barnen fick ett varsit gigantiskt påskägg av dom och även kläder fick dom. Joleene fick en jättefin vårjacka som hon verkligen behövde. Vi åt grillad Lax till middag o sen spelade vi kinect nästan hela kvällen. Vi hade skit roligt verkligen =).

På lördagen så tog vi oss en mysig promenad ner på stan i de härliga vädret, satte oss vid vattnet o fikade lite o matade ankorna. Maken min är skit rädd för dom hahaha så han satt o röck till hela tiden så fort dom kom i närheten hahaha.. Åt en väldigt god påskmiddag o njöt av värmen verkligen. På kvällen blev de ännu en gång kinect spelande och sen film. Jag var helt slut  lördags så jag somnade ju på soffan.


I går var de en väldigt seg dag. Jag o magen tog oss en skön morgon promenad med Joleene. Jättemysigt va
de. Pappa kom förbi under lunchen o hälsade på =) så vi satt ute på altanen o njöt av värmen. Mamma o Hasse åkte hem igår tyvärr. Vi gick ut med Joleene efter att dom hade åkt hem, lekte lite med henne i sandlådan o försökte gunga lite men hon var inte intresserad. hehe vi fick för oss att ha vattenkrig men slutade ganska fort, haha de var roligt ändå tycker jag. Svägerskan tyckte vi såg ut som småbarn o ja ibland måste man få vara barn tycker jag.
Vi tog oss en promenad på eftermiddan ner till stan o åt en varsin glass allihopa. Barnen uppskattade de en hel del. Sen middag blev de oxå men de gjorde inget. på kvällen tittade vi på film o slappade i soffan.


De har varit en mysig påsk och jag har njutit varje sekund verkligen. Hoppas eran oxå har varit bra.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Hur spenderas sista dagen av påskledigheten?

2011-04-25 @ 08:08:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0