promenad dag

Nu äntligen kan man sätta sej ner o skriva i bloggen, hej på er!

vilken träningsvärk man hade då imorse när man vaknade , men de är ju bara bra så ;). jag tog mej en promenad till skolan, sen hämtade vi bella o promenerade till dagis. inte de vackraste vädret ute direkt. vi gick en promenad hem och sen gick jag hem igen, hann sätta mej i 20min sen skulle jag ta en promenad med våran nya granne som har en son på 8mån. Vi gick en jättelång promenad o pratade om allt mellan himmel o jord, de var skit mysigt, hann hem där oxå o kasta i mej lunch  o ge joleene lunch sen var de bara att promenera ner mot dagis o skolan. När jag o flickorna hade mött upp Adrian så gick vi ut med bella en snabbis. tror ni jag var slut när jag kom hem?? promenerat i 5 tim sammanlagt, gissa om mina fötter värker nu. Men väl hemma så var de bara att börja städa så nu är de fint hemma igen =D.
En promenad dag med andra ord.. hahaha ja men de är väl bara bra eller..

ge kidsen middag kanske? tänker faktist ligga i sängen o glo på TV ikväll, bara mysa ner mej helt =D...


SJÄLVKLART inga kort på dagens promenader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0