så underbar dag =)

Hejsan svejsan! Hoppas ni alla där ute, hoppas ni har haft en väldigt härlig söndag, de har då vi i alla fall =)!!

vi klev upp tidigt idag, åt frukost tillsammans  o barnen gick ut tidigt o lekte med sina kompisar.  Vi tog en skön promenad imorse oxå, ner till stan o sen förbi gamla gården o sen hem. Vi städade hemma o fick besök av grannen Robin o hans barn och även svärmor o hennes karl. Hur härligt som helst var de, vi grillade korv o mös i solen på uteplatsen.. ja vi var nog ute till 4 på eftermiddagen. Nu ska de grillas igen, men den här gången blire kött som vanligt.

De har varit en sån härlig dag så ojojoj.. nu mår man verkligen bra. Dock så  mår väl inte joleene så jättebra, hon är jätte förkyld o dreglar som en hund, vet inte om de är tänder på G igen eller vad de kan vara, men hon är inte rolig nu i alla fall, gnällig o trotsig, ingenting duger :(..

igår mös hela soffan o tittade på film med en hel del gott gott, ja jag åt nötter jag :P..

ska dra iväg på inlines ikväll om de inte regnar tänkte jag, nu måste jag ta hand om julle bulle :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0