Skön vårmorgon

God förmiddag!

Vilken fin dag man vaknade upp till, solen sken och himlen var alldeles blå. Dock var de 2+ grader ute bara, men helt vindstilla o de var då skönt att gå. Adrian kom o berätta imorse att han hade glömt sin mobil hos en kompis igår. Lite svettig blev jag för jag vet inte vart pojken bor och inte hur hans föräldrar jobbar o ingenting sånt. Men vi mötte den pojken i skolan nu på morgonen så vi ska dit o hämta mobilen vid 2 tiden. Hoppas den ligger där annars har han tappat bort den. En telefon han bara får använda när han ska hem från skolan o så ingenting annat.

Jag i flickorna tog en skön promenad imorse med Bella. Det var så tyst o skönt ute då, vi gick vid vattnet oxå å njöt av utsikten. Tog även en lugn o skön promenad hem igen sen.. vi mötte grannen med sina 2 pojkar som var ute o lekte, så vi gjorde dom sällskap på bänken. Då kom även svärmor och hennes karl o gjorde oss sällskap. Riktigt mysigt var de, Joleene och grannens ena pojke kröp runt på backen hehehe och pussades gjorde dom oxå, så himla söta.

Har hunnit städa här hemma oxå, pratat med våra grannar här brevid har man hunnit göra oxå.. gillar dom väldigt mycket faktist =).
Nu ska jag o flickorna hämta upp Adrian sen ner på stan o handla en present till Adrians kompis som har kalas på söndag, även lite fredagsmys ska handlas in.




Bella Bus



Prinsessan nr 1








Prinsessan nr 2 som är trött



Ritade av Michelle :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0