söndag med ett rent hem :P

Jag kommer då aldrig bli en bra bloggare, jag uppdaterar inte 4-5 ggr om dagen och jag har sällan bilder :S.. hehe men men, vem hinner att uppdatera flera gånger om dagen när man har 3barn att ta hand om?
jaja


God morgon på er alla!

Idag är de ännu en söndag, o de är redan April månad, shit vad de går fort.. men nu är de inge snö ute knappt, och de är många plusgrader =D. Vi har +10 här hemma idag men mulet, de stoppar då inte våra pojkar från att gå ut inte =).


Igår var de en sån där seg dag då jag inte hade lust med nånting, jag låg i soffan nästan hela dagen med ett täcke o bara latade mej, jag tror inte karln min var så nöjd med mej då hehe men jag behövde verkligen en sån dag. Jag somnade tidigt oxå igår, men de resulterade till att jag storstädade här på morgonen idag. Japp hela lägenheten är skinande ren o fin, skurat badrum,kök och dammsugit skurat golvet o ja allt. De enda rummet som inte är städat är Sovrummet, ´för där inne sover karln i huset.
Idag tänkte jag att vi skulle ta barnen till den gamla gården o leka lite, dom var inne nästan hela dagen igår så dom behöver komma ut o röra på sej. Idag åker även bonusbarnen hem men vi HOPPAS att dom kommer om 2 veckor igen?!...

Nä nu ska jag göra iordning joleene som fortfarande sitter i pyjamas o leker med dom stora flickorna i rummet..
kanske kommer in bilder senare på eftermiddan, hej så länge..

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Tack gumman!!!

Okej men då vet jag att det inte kommer nån inrapportering från dig imorgon. Satsa hårt på nästa Måndag istället, det kommer bli kanon!!!



KRAAAM

2011-04-03 @ 10:48:07
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0