träning

jag har tränat bra mycket idag ändå tycker jag.. först plankan o situps imorse, sen powerwalk i 1tim på förmiddan, dansade i 15min på eftermiddan och sen drog jag iväg på Inlines för en stund sedan. Och jag säger bara de, vilken känsla att åka inlines. Jag kände mej fri, allt släppte från mina axlar och de fanns ingenting som kunde störa mej. Finns ingenting skönare än att åka inlines.. Mitt mål blir att försöka åka 1mil om dagen på inlines.. åkte så mycket innan jag fick barn så de är nått jag vill göra igen.. underbart!!

nä man har som sagt tränat klart för idag, var meningen att jag skulle cykla men de blev aldrig av. Nu ska de sovas så jag orkar med morgondagen o även då åka inlines!!


hej svej!!



FRIHET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0