Helgen/ viktnedgång dag 1

God morgon på er!!

Så många gånger som jag har sagt " nu ska jag börja med viktnedgången" bla bla bla och sen hamnar man i den där jävla svackan o börjar käka massa socker o skit igen!! MEEN.. nu ska de börjar på riktigt, nu är de allvar!! vi är några stycken som kör hårt tillsammans LYCKA TILL NU TJEJER!!
Så nu har jag handlat in en massa shakes  allt sånt skit, träning på allvar asså!!


jaja till nå helt annat.
Igår gick hela familjen ner till våran gamla gård o lekte tills bonusbarnen skulle åka hem. Vi var förbi ett par vänner till oss o hälsa på. En av våra vänner har ju precis fått bebis, o gissa dom vem som satt där med tindrande ögon o bara gooosa med bebis.. jo JAG!!!! jag blev helt såld o ville nästan ta med bebisen hem hehe gooos. När vi kom till våran gamla gård så mötte vi våra grannar där nere som fick barn 1mån innan vi flyttade, så självklart var jag tvungen att gooosa med deras bebis oxå hahaha. Maken här hemma tyckte jag skulle bli dagmamma hahaha, men min dröm är att bli barnmorska, jag skulle trivas som fisken i vattnet, men pluggande gör mej nervös, skulle aldrig klara de tror jag =(..
Barnen hade verkligen jätteroligt där nere så dom lekte för fullt. Joleene o jag gungade lite o lekte lite i sanden oxå. Pappa var ju oxå med å lekte med Joleene ;).

När bonusbarnen hade åkte hem så gick vi oxå hem, vi hann hem precis innan regnet började falla från skyn, o tur var väl de.


Idag drog jag i mej en smoothie med smaken "färska bär" och den smakade rent av spya,, fy fan vad äcklig den var






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0