Vattkoppor

Har inte sovit så värst bra inatt =(.. Joleene har bökat o sovit oroligt, dessutom tror jag hon hade feber inatt.
imorse när jag vaknade o tittade på henne så såg jag prickar, yes prickar mina vänner. Joleene har fått VATTKOPPOR!!!!! stackars mammas tjej. Ja hon är pigg o glad o har inga besvär med dom ÄN, men dom finns där o hon är inte så hungrig heller nu. Hoppas jag får i henne mat ändå för jag vill verkligen inte att hon ska sluta äta o gå ner i vikt...



Idag är de fredag. Pappa bjöd upp oss till Uppsala o jag var tyvärr tvungen att säga nej =( eftersom bonusbarnen kommer idag.. de hade ju varit roligt att åka dit eftersom man är där så himla sällan, men som pappa sa: vi får ta de en annan gång.. tråkigt =(..

Detta är en seg dag o jag måste försöka komma på nått att göra, frågan är bara vad. Städningen är ju klar redan...*suck*.. en deppig dag idag =(...





Våran glada fis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0