Viktnedgång dag 10

Oj hjälp!! hehe jag har varit igång o kämpat med vikten i 10 dagar, hjälp vad jag känner mej duktig!!!
Igår kväll gick jag på 1timmes powerwalk, de kändes så himla skönt men jag var helt slut i mina ben o fötter när jag kom hem, de var så skönt att lägga sej när man kom hem hehehe. Så idag när jag skulle till dagis så kände jag verkligen hur benen vek sej på mej, helt slut!!
Imorse blev de nån situps o gjorde plankan.. nu ska jag försöka dansa i 30min, får se hur mycket jag orkar. de är fan jobbigt att dansa alltså haha..

Hoppas marken hinner torka innan kvällen så man kan åka lite inlines ikväll..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!



Jag blir inspirerad av dig när jag ser hur du tränar och håller på! Bra jobbat! Men jag har en fråga, när du gör plankan, hur länge står du i den positionen då?

2011-04-13 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0