Viktnedgång dag 13

Ja ni trodde väl aldrig att jag skulle komma så här långt va??? hehehe neee men jag har lyckats i 13 dagar =)

Okej ska sanningen fram så fick jag en klubba idag som jag har ätit och de betyder stenhård träning imorgon o hela nsäta vecka. Japp idag fuskade jag igen men igår körde jag stenhård träning med både inlines, Core Rhythms och magövningar så man nästan skrek av smärta när man var klar. Träningsvärk o armar o mage nu asså.
Imorgon blire joggning, cykling och även inlines för min del ( litet straff för mitt fuskande). Ja jag hoppas inte på nå förändring på vågen på måndag dock..
men de blir grillad kykling och sallad hos svärmor idag o vatten till dryck


*slår mej på fingrarna* Fy mej!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0