Viktnedgång dag 2

Då är man inne på dag 2. Jag har alltså klarat mej utan socker o kolhydrater i snart 2 dagar, duktiga jag =D.
Men nog var de svårt att låta bli alla godsaker till mina favvo serier och pommes till maten igår, men jag fixade de. Även när barnen åt bullar o saft på öppet hus idag så avstod jag. Drack istället Nutrilett smoothie

Imorse så gjorde jag plankan direkt när jag vaknade ( eller ja inte direkt, kissade först), Sen några armhävningar. Drack min Nutrilett shake till frukost och sen drog jag iväg på en Powerwalk 1 tim. Efter den så drack jag Nutrilett smoothie med smak av tropiska frukter. och den var verkligen god jämnför med den andra. 4/5 i betyg får den av mej. till Lunch åt jag Soppa på öppna förskolan, inte alls stor mängd, väldigt lite med andra ord.  Ikväll ska sambon o barnen äta hemmagjord pizza och till mej gör han kycklingfile, ja de duuuuger så bra såå för mej :D..
Ikväll blire nog en runda runt hjorthagen oxå, o de gör jag enbart för att de är så skönt att gå.
Ja snart har jag klarat 2 dagar och de är en bra början för mej i alla fall. Äntligen har min modifast kommit oxå, så imorn hämtar jag ut den. Kanske skiter i nutriletten och dricker den istället..

Vad skulle ni ha gjort???

Ni får ha en sån bra kväll mina vänner.. vi höres imorgon igen



DETTA ÄR PLANKAN FÖR ER SOM UNDRAR:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0