viktnedgång dag 3

hurra för mej som har lyckats avstå från sötsaker i 3 dagar. Men sötsuget är värre än någonsin nu, ojojoj, så fort jag har de minsta tråkigt eller vill se en bra film, då kommer sötsuget fram direkt! Sötsuget sitter fast som en jävla blodigel, vägrar släppa taget om mej. Men jag har lyckats med 3 dagar, jag är en aning rädd för Helgen för de kan vara rejält jobbigt.

 imorse gjorde jag plankan som varje morgon, drack min shake som varje morgon, men däremot åt jag falukorv o sallad till lunch, även liiiite liiite pasta (fy mej alltså), så till middag blire shake ( självklart smoothie till mellis). Men jag är såå hungrig, jag blir så lätt irriterad, trött o less när jag är hungrig så jag hoppas hungern avtar snart.

Tog mej som sagt en väldigt väldigt lång promenad idag och nu när solen äntligen skiner så funderar jag starkt på att rota fram mina inlines som jag inte har åkt med sen förra sommaren. Bästa träningen tycker dock jag. Men vi får väl se vad karln i huset säger..

Dag 3 avklarad o ett steg närmare mitt mål :P, träningsvärk lår, mage o armar (positivt)




Dom skulle jag vilja ha


Kommentarer
Postat av: Katrin

är det verkligen så bra att leva på shakes och tugg diet i ditt "tillstånd"? Se bara till att vara rädd om dej! kram

2011-04-06 @ 20:06:32
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0