Viktnedgång dag 4

Alltså jag klarar inte de här något mer!!! jag har världens abstinens besväret!! ska de vara så här?? usch!!!
kliar i fingrarna, magen skriker efter socker o humöret svänger. Ja jag känner mej som en rökare som försöker slutar röka haha..

De var väldigt nära att jag fuskade idag väääääldigt nära, men jag nästan knöt ihop händerna med ett snöre för att låta bli.
Drack som vanligt min shake i morse utan problem o drack smoothien utan problem, men sen kom man hem o då var de kört för min del..MEN som sagt jag fuskade aldrig.
Jag är väldigt nyfiken på vad vågen kommer visa på måndag o jag längtar inte till helgen då de blir värre :S...
men jag har lyckats med 4 dagar o de är bra.. Vill man vara fin får man då fan i mej lida pin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0