Viktnedgång dag 5-6

Jag skrev ingenting igår så då uppdaterar jag om de idag då.
igår var de en väldigt tuff dag för mej, ojojoj.. jag tog mina powerwalks o så, så de var ju inga problem, men detta sockersug gjorde mej helt galen.  Jag var så irriterad o så arg för jag ville oxå äta chips och dricka iskall Cola. Men jag stod emot o åt nötter o drack vatten istället, sen åt jag lax o lite sallad till middag så jag var väldigt duktig. Ikväll blire väl värre antar jag, men jag får äta nötter  ikväll oxå. Jag hoppas verkligen de syns något på vågen måndag, annars kommer jag börja gråta hahaha.. nä jag vet att inte kanske inte syns så mycket då men nått kan de väl visa eller??? har fortfarande inte hämtat ut Modifast som jag skulle ha gjort så jag får göra de på måndag då... ja kämpa vidare bara men jag har snart lyckats att hålla mej borta från socker o kolhydrater i 1 vecka =D go me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0