viktnedgång dag 8

Jaha då var de dax att ställa sej på vågen imorse efter 1 veckas diet o träning.
Vågen visade 63.6 och de betyder att man har gått ner 2 kg och de kändes ju så himla bra. Får tacka min bror lite för att man har klarat så här långt, han har hjälpt mej en del när de gäller vad man får äta o inte äta och när man ska väga sej o ja allt.. tack lillebror.

Jag mätte även midjan och där hade man minskat 3cm, o de kändes ännu bättre.. nu känner man sej ännu mer motiverad o man känner att man klarar de.

I 1 vecka har jag låtit bli allt som har med socker att göra, o de var en väldigt tuff vecka vill jag lova, men suget har minskat då jag har valt att byta ut de mot annat. o jag äter mycke mindre nu än vad jag gjorde förut eftersom man äter i mindre portioner.. ja de känns verkligen skönt!! det är bara att fortsätta kämpa tills man når sin målvikt =D.

Varje morgon så kör jag plankan o gör den 5-10ggr ungefär, sen gör jag några situps och på dagarna tar jag 1-2tim powerwalk.. de är min träning

ett exempel på vad jag äter under 1 dag:



Frukost: Nutrilett Quick Weight loss Hot & Cold (mocka shake)

Mellanmål: Nutrilett smoothie med tropiska frukter

Lunch: Nutrilett quick Weight loss Hot & Cold (mocca shake)

Mellanmål:Nutrilett smoothie med tropiska frukter

Middag: de familjen äter fast utan kolhydrater (pasta, potatis, ris), byter ut de mot sallad o en mindre portion




Ja så kan de se ut..  o de funkar verkligen... de tar ca 1 vecka innan man vänjer sej o magen vänjer sen, men sen går de hur bra som helst.
 det är tufft som fan att motstå socker men jag lovar er att ni kommer bli så glada när vågen visar mindre kg =)

på öppna idag så bjöd dom på en påsk kaka , men jag tackade nej och åt en: 

den  är så jävla god !!! Pröva den!!


o de mättade faktist o sen släppte all sug =D..

så ja de kändes skit bra..




lillebror berättade även att istället för att dricka vanlig läsk som Cola eller Fanta o så, så kan man dricka Cola Zero eller Sprite Zero, de är helt okej tydligen, o istället för chips o godis så byt ut de mot popcorn eller nötter, de gjorde jag =D.


japp jag är nöjd o jag kommer fortsätta med de oxå





Startvikt: 65.6kg

Midjemått: 101cm

Idag 11/4

Vikt: 63.6

midjemått: 98cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0