Viktnedgång dag 9

Ja de börja ta sej =D. Jag är redan inne på dag 9 o jag har aldrig klarat mej så här långt. Så nyfiken på vad vågen kommer visa nästa måndag. Igår joggade jag  ca 15min, de är väl vad jag orkar just nu men de blir väl bättre ju mer man joggar. Dessutom körde jag plankan o lite situps på morgonen.  Drack  shake  till frukost o lunch o smoothie till mellis, åt grillad kyckling o sallad till middag.

Idag gjorde jag plankan o situps på morgonen, o sen powerwalk på förmiddan, kändes skit bra verkligen. Har inte varit sugen på nå sött nu och inte varit så hungrig heller. Drack shake till frukost o lunch och sen dansade jag i 15 min och sen drack jag en smoothie.. nu känner jag svetten rinna (för de är jobbigt att dansa haha) så nu ska jag ta de lite lugnt, men ikväll blire väl inlines eller joggning igen..

det känns bra nu!!! Hur går de för er andra? hur gör ni för att gå ner? vad äter ni?...låt mej höra??


 IS THE SHIT!!!!


 IS THE SHIT!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0