Vilket kanonväder vi hade de igår!!

Hejsan! ugg vilken grå dag, vílken kall o dyster dag. Men IGÅR var de rena sommar dagen, solen sken, nästan vindstilla och vääääldigt varmt. Vi hade 35+ i solen och 21+ i skuggan, de var så himla skönt ute. Jag o flickorna lämnade Adrian i skolan o skulle hämta upp Bella bus, men de visade sej att hennes husse var sjuk så vi behövde inte gå ut med henne. Vi gick då till en lekpark o lekte en stund tills Öppna förskolan skulle öppna. Vi gick dit o lekte en stund o sen gick vi hem. vi gick först ner till stan o köpte en hinkset med spade o kakformer o så. Vi gick sedan hem o lekte en stund i sandlådan. Joleene hade jätteroligt i sandlådan =D, de hade så klart ja o Michelle oxå. Vi gick ner o hämtade Adrian senare o sen hem för att leka lite till i sandlådan. Jag satte mej o solade på våran uteplats för där var de verkligen skit varmt.
Som vanligt åt vi grillat till middag oxå:P

På kvällen låg man  o tittade på 16 and pregnant och en unge i minuten som alla andra måndagar ;)...


Idag har de varit en jobbig dag. Alla dagar kan inte vara bra jämt eller hur? tårarna har runnit idag, men en promenad i de kalla vädret o rensa lite tankar så släppte de.. ibland blir man slut i kroppen som mamma o kvinna. Men nu är mina älsklingar hemma o jag blir genast glad. Nu ska jag försöka städa lite o sen börja med middan så vi slipper äta sent!

ha en trevlig tisdag
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0