♥3 år tillsammans♥

Idag Firar jag och min älskling 3 år tillsammans.

kan inte förstå att de redan har gått 3år. 3 år sen vi möttes för första gången, sen våra läppar möttes, visste direkt att det var dej jag ville leva med för resten av mitt liv. 3 helt underbara år har vi fått leva med varandra tillsammans genom skratt och tårar. Men aldrig har vi lämnat varandras sida. Så himla lycklig att få vara din min älskling. Aldrig har jag känt sån kärlek, sån lycka. Du gör mej hel, du gör mej till den lyckligaste  kvinnan i världen. Jag älskar dej av hela mitt♥



Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis!! vad fina ni är tillsammans =)

2011-02-22 @ 21:21:25
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0