Adrians första övernattning

Igår skulle Adrian sova hos Hans klasskompis för första gången för Dom ska iväg till Tom Tits idag. Spännande för honom att sova borta så för första gången. Jag var nog mer nervös än Adrian haha men vid 9 tiden igår kväll fick jag ett sms där de stod att allting hade gått jättebra och att dom låg o viskade innan dom somnade. De kändes så skönt att läsa, en lättnad. Saknar redan min älskade prins =).

Igår på eftermiddan så gick vi alla ut så vi fick lite frisk luft. Ja Adrian tyckte de var skönt att vara ute i alla fall. Michelle grät o gnällde hela hela tiden, jätte tråkigt men vi var ute ändå. Jag å Adrian lekte i snöhögar och gungade lite.
Jag hade haft huvudvärk sen tidigt på morgonen så vi var ute en liten stund bara. Jag somnade med kraftig huvudvärk oxå, jätte jobbigt.
När vi kom hem så packade Adrian sin väska och sen kom dom o hämta honom.
Flickorna somnade rätt fort oxå så jag o maken lade oss runt 9 tiden.

Snart ska vi iväg till barnkliniken med joleene. Träffa läkaren hennes o prata om hennes utveckling och vikt..
dax att göra iordning sej kanske..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0