både upp o ner

oj onsdag redan!

hihi på fredag får man ju främmande kanske..En nära vän till mej från Gävle kommer hit med hennes familj. de ska bli så himla roligt att visa dom hur vi bor nu :)..

måste bara tala om att metropol är de bästa radiokanalen på morgonen tycker jag. Varje morgon när jag går från dagis o hem så lyssnar jag alltid på metropol och jag går runt ibland o skrattar hehe, folk måste ju tro att jag är dum i huvudet. Men de är så mysigt att gå o lyssna på radio. man blir så mycket piggare o gladare direkt


..




Nu på morgonen så har jag tränat i 40min, känns skönt när man väl är klart tycker jag..ska snart ut på promenix med underbara Joleene tänkte jag. Hon är föresten frisk o kry nu.. tror de är hennes tänder som spökar en aning.
träningsvärk efter gårdagens träning har man oxå å de är väl lite positivt eller..


Men jag har dock ett litet problem.. jaa de har jag. Dessa mardrömmar jag drömmer varje natt, de tar på min sömn nå fruktansvärt. jag vaknar upp 1 gång varje natt helt kallsvettig o vet inte vart jag ska ta vägen, jag ligger i sängen o snurrar, gråter o är rädd. men rädd för vadå egentligen? de är en dröm, men drömmarna känns så verkliga att jag inte kan somna om, sen grubblar jag på dom hela dagen lång.. usch jag hoppas verkligen dom slutar snart för dom är verkligen hemska


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter inge skoj med mardrömmar! Vad är det du drömmer? Alla dessa hemska filmer ni sett bergis!! =(

2011-02-16 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0