Barnledig =)

God morgon på er alla!
Vilken härlig dag vi hade igår. 9 tiden sa jag hejdå till Joleene som skulle hem till en kompis och sova där i helgen sen drog jag iväg in tilll E-tuna och tatuerade mej, ja ni hörde rätt jag tatuerade mej =D. men var de blev får ni se, jag är inte riktigt klar med den. Satt i 3 timmar och tatuerade men sen var jag så öm så ja de gick inte mer bara. När jag var klar där så drog in till centrum och mötte upp min älskling. vi åkte in till Tuna park och kollade runt i affärer och hade allmänt mysigt, sen åkte vi in till stan igen och åt på en ny resturang. De var så jävla gott och vi satt och pratade om allt förutom barn. De var så himla skönt att bara sitta han och jag och njuta av varandras sällskap för en gång skull, ja mysigt hade vi. Men vi kom hem runt 9 tiden, rätt tidigt ändå. Adrian  och Michelle hade haft de jättebra med morbror, dom hade ätit på mc donalds och sen tittat på Barda och super mario och ätit popcorn. Adrian hade lite feber när jag kom hem =( lilla gubben då, han hade haft ont i huvudet tidigare under dagen.

Nu är jag valpvakt åt 2 jättesöta valpar =D, Ronny jobbar fram till lunch sen ska vi iväg till södertälje och titta på färg till hallen och sen vidare ner på stan. Får se om de blir bio eller bowling. ska bli så roligt, bara han och jag =D=D=D=D


nä nu vaknade lillebror så då måste man vara social..
hej så länge



Saga



ISU

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter skönt med barnledighet!! Sover Joleenes borta hela helgen??

Postat av: Katrin

ja uscha man blir hemskt öm när man tatuerar sej. tur att det är värt det =D jag blödde som en gris jag så jag fick fylla i min sen för jag hade blödit ut så mycket av färgen hehe

2011-02-26 @ 12:32:10
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0