En dag med massor med skratt

Den här dagen har varit så perfekt. Camilla och hennes son Liam kom till oss runt 11 tiden. Vi har suttit och pratat och skrattat hela långa dagen. Så jävla klockren dag, snacka om att åka på kryssning o sånt hehe nice gumman.
Dom gick hem för kanske 30min sen så dom har varit här hela dagen. Så här bra har jag inte haft de på länge, me like a lot.
Nu håller man på med middan, sen ska jag bara koppla av i soffan med barnen för imorn så är vi barnlediga. Våran första dag helt barnlediga sen 2 år tillbaka. Vi kommer ha de så underbart i helgen och jag ser verkligen fram emot de =)..hoppas älsklingen kommer gilla min present till honom

Sara: nej jag ska inte tatuera in hans namn :)

nä så de är väl de som har hänt idag.
nu ska jag fortsätta med middan så den blir klar nån gång..

ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Madde

Passa på att bara njuta och slappna av nu när ni blir barnlediga=)

2011-02-25 @ 19:55:37
URL: http://madmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0