En del ärenden skall göras

God morgon god morgn!

Här vaknade man en bra tid för att hinna med allt på morgonen, då ringer telefonen och Adrians klasskompis mamma undrade om Adrian ville ha skjuts till skolan både idag och imorn =).. underbart, då kan jag ju ta de lugnt på morgonen.

Joleene mår inte så bra i magen idag har jag märkt, hon är lite lös o hon gnäller o vill inte äta så mycket, tror de är hennes tänder som spökar just nu.

Idag ska jag o min tös ta oss in till strängnäs o skriva på lite papper, sen ska vi inhandla de sista till Michelles kalas och ska även handla gröt o välling åt Joleene... så halva dagen blir i strängnäs idag =).
På eftermiddan så ska de bakas till tusen här hemma =).. jag ska då ha en lugn lördag och en lugn halvdag på söndag så då får de bakas idag istället så de är gjort sen.

nä nu tickar klockan, dax att göra Michelle iordning för dagis och oss iordning för en tur till strängäs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0