Fan vad fort de går

Jahapp så var de fredag igen ja. Det går verkligen undan här tycker jag. Michelle fyller 4år på ons och Joleene börjar dagis på mån, herregud vad fort de går..Dax att börja finna ett nytt jobb då kanske ;).
Idag har jag bakat bullar som ska in i frysen, dom är till Michelles kalas nästa helg. Sen har jag och flickorna tagit en promenad. De var ju snorhalt ute med tanke på snön som hade lagt sej på isen, Michelle ramlade 6ggr och jag ramlade en, men vi skrattade bara åt de och gick vidare hahahaha.
Japp så är de, ellen gjorde sin första vurpa på 2 år :P..

ikväll blire god middag och sen fredagsmys med barnen, popcorn och saft till Barda :P. När barnen har lagt sej så blire mys och trevligheter med min älskade sambo. Sitta i köket o spela lite kort, snacka o umgås och sen titta på en jävligt bra film! Saknar honom så mycket nu när han jobbar så sent om dagarna, han är ju inte hemma förrän halv 7 på kvällarna.. jätte tråkigt.

näääää nu ska jag försöka plocka undan och sen börja med maten då. kyckling står på menyn "me like"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0