Fan vad less jag blir!!!

http://micahs.se/

Läs denna flickas blogg!!

hon förlovade sej på alla hjärtans dag med henne pojkvän, hennes dotters pappa.

Men herregud vilka kommentarer dom fick! det är helt sjukt hur en sång ung flicka kan bli så kränkt på sin egen blogg!! hon behåller bloggen och fortsätter skriva om sitt liv oavsett och de tycker jag är starkt. hur fan kan man vara så jävla elak mot människor, jag blir skit arg på sånt. jävla omogna människor som fan inte vet hur man ska bete sej alltså

Visst att förlova sej som 15åring kanske är lite tidigt och dom ser verkligen ut som om dom ska gifta sej. Men de är deras dag och jag är glad för deras skull och hoppas verkligen att de håller mellan dom nu och så... men att kläcka ur sej sånna kommentarer är så fruktansvärt onödigt o elakt!

skärp till er nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0