fick en hel del gjort igår

Igår drog hela familjen till IKEA för att tokhandla prylar till lägenheten.. ojoj vad vi hittade prylar, och möbler som var nedsatta till rimliga priser som vi blev storm förtjusta i. Tyvärr hade vi inte släp annars hade vi plockat med oss möblerna direkt. hoppas på att dom finns kvar idag när älsklingen slutar jobbet.
nån enstaka sak fick vi med oss hem i alla fall. kommer bli så himla fint när saker o ting kommer upp =)..
Utanför IKEA fick man rida på små ponnyn om man ville å michelle ville rida. hon var så söt när hon satt på lilla ponnyn och hon lös verkligen.
vi målade om barnens hall igår kväll oxå, de blev rätt bra ändå tycker jag. ska upp med lite tavlor bara så blire perfekt =D. ska beställa hem nya gardiner idag oxå så de blir PERFEKT!!!


Vi drog iväg och åt på Mc donalds med barnen igår oxå, de gillade dom =D. När vi kom hem så hämtade jag våran älskade Joleene, som vi har saknat henne, pussade på henne miljontals gånger. hon blev så glad när hon kom hem å märkte att hon var hemma igen, hon lös upp som en sol verkligen.
somnade rätt sent igår eftersom vi målade om..

längtar som fan tills sambon slutar jobba så man vet om möblerna följer med hem eller inte :P

nu ska de städas här hemma hade jag tänkt så får vi se vad som händer sen..

ha de gött hörni









Tapeterna före


älskling tejpar



Hallen efter


Kommentarer
Postat av: Katrin

vad fint det blev! jag vill också måla om men det får jag inte för Alex.. han vill ha tapet han suck Ibland är det sååå drygt att man ska va två o bestämma om saker o ting. Han och jag kommer inte ens överens om en fin lampa då vi har så olika smak o ingen ger upp hehe

2011-02-28 @ 08:45:36
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0