Fin besök

Nu har jag städat i varje hörn, gjort rent badrummen ordentligt och sen tvättat en massa kläder. känner mej så himla duktig alltså :P.

Pappa och Annelie kom förbi för att hälsa på och fira Michelle o maken min. men maken jobbar så vi fick fira bara Michelle då :P.. Michelle fick Kinectimals i present, plus att hon fick klänningar som dom hade köpt i Thailand. Adrian fick 2 skjortor och ett par Billabong shorts och jag fick en jättefin prada väska. Gissa om jag är stolt över den :P... dom hittade tyvärr inget åt joleene så dom köpte en leksak istället jättefin o joleene älskar dej. Dessutom fick hon en jättefin nalle av min farmor oxå ...

Nu ska de plockas undan från köket och sen ska jag bränna en skiva till discot som barnen ska på snart.. jaa sen ska de väl duschas o göras iordning :P...

en fullspäckad lördag med andra ord ;)...



     
 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0