fullt upp hela dagen

idag har man då varit full fart hela dagen lång, direkt efter att vi lämnade Michelle o Adrian så drog jag o Joleene till öppna förskolan. där var de inte alls mycket folk och de var öppet till 12. jag o Joleene stannad till 11 sen gick vi vidare. vi gick ner på stan och tittade på Joleenes 1års kort som jag skulle välja ut, 8 stycken skulle jag välja ute men jag ville ha alla 43 hahahaha. Var så svårt att ta de perfekta kortet på alla barnen, men jag hittade 1 i alla fall som var bäst, skit fint var de. Då kom hon som jobbade där o visade att barnen var med i tidningen, hon hade frågat mej tidigare i veckan om hon fick sätta in ett kort.. jag blev så rörd, dom var så fina allihopa, hela barnaskaran var med, så vackra så.. man kan inte vara lyckligare =).
När vi kom hem så pratade jag lite med Michelles pappa, allvarligt snack var de oxå, sen var de dax att hämta Michelle. De blåste nå fruktansvärt plus att de var snorhalt ute så de var inte lätt.
Sandra passade Joleene medans jag gick, så när jag kom hem så pratade vi lite..
Efter de så städade jag och vilade sedan en stund med Joleene. Nu har man lagat god mat och väntar på att min älskade make ska komma hem från jobbet. Adrian, benjamin och Charlie spelar lite kinect.
Nä nu måste jag torka golvet för joleene vände precis sin tallrik upp och ner..





den vackra barnaskaran..

Joleene Sjöberg i Mariefred har fyllt 1 år. Här omringad av sina syskon Tim, Julia, Adrian, Michelle.
Mamma Elenor och Pappa Ronny gratulerar så väldigt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0