God morgon på er

God morgon god morgon!

De var riktigt kallt när man vaknade imorse vill jag lova, -25 grader kallt.. brr säger jag bara. Vi skulle ju till öppna förskolan idag men de visade sej att de är stängt på sportlovet så då blev vi hemma. Men vi ska få besök av underbara Camilla och hennes goa son, fika lite o snacka lite skit.

Imorn kommer lillebror och camilla ska passa Joleene för jag o Sambon ska ha en helg för 2. Fira förlovningsdagen och årsdagen. De ska bli så himla mysigt, för de var så himla länge sen vi gjorde nått bara han och jag. Imorn ska jag fixa en underbar present åt honom, mina nära o kära kommer tycka att jag är dum i huvudet men de skiter jag i =)..

nä om man kanske skulle börja små städa här hemma nu innan dom kommer kanske?

hörs mer senare



Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du tattooa in Ronnys namn kanske!?

2011-02-24 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0