Inte som jag hade tänkt mej

Gårdagen blev inte alls så som jag hade tänkt mej :(.. vi drog i väg o storhandlade på förmiddan, kom hem packade upp allt o drog sen iväg till E-tuna. Men Melwin bodde minst 20min från centrum och besöket där blev väl lite för långt, Adrian hade ju hittat sin bästa vän :P.. Så vi kom hem väldigt väldigt sent igår :(. de blev pizza till middag o barnen somnade direkt efter middag, stackarna. Jag somnade direkt efter middan oxå haha. Men jag låg o tänkte länge länge på hur vi ska göra med melwin alltså, de är så många fördelar men en väldigt stor nackdel .. saknaden efteråt :S.. jaa hur gör man??

Idag kommer morfar hit o hälsar på, han som har varit i Thailand med Annelie i 2 veckor. Barnen längtar nå enormt hehe.. senare idag blire ev. Disco, får se hur Joleene mår o så. Hon är så himla förkyld o har nästan tappat rösten. 
Maken jobbar idag oxå så de blir bara jag o barnen hemma. Vi hade tänkt att spela lite kincet, spela lite kort o kanske titta på en film idag, får väl se hur mycke vi hinner innan morfar kommer.

nä jag måste gå nu för joleene gnäller nå fruktansvärt :S.. hon är så fruktansvärt mammig så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0