klok kvinna

mitt hjärta växer av orden som en väldigt klok kvinna sa till mej idag.
hon sa:

Du är verkligen stark som orkar resa dej varje gång du faller, o du verkar ha rest dej ett antal gånger.

Tack för dom fina orden! ja jag är en stark person men även en stark person har sina svagheter o mörka dagar men min familj hjälper mej att resa mej och kämpa på.

Min kärlek jag har till mina barn går ej att beskriva med ord, dom ger mej styrkan att klara de mesta, dom ger mej glädjen som gör att jag för de mesta är glad.. att man kan älska sina barn  så fruktansvärt mycket, de går inte att beskriva. mammor o pappor vet precis vad jag pratar om.

Joleene är fortfarande dålig o gnällig, febern kommer o går hela tiden, stackars mammas o pappas tjej. men under dagen har vi ändå lyckats ta en promenad, o städat så nu doftar de ljuvligt här hemma igen. Måste börja med maten oxå så vi kan äta en bra tid för en gång skull :P.. snart kommer min älskling hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0