Mammas lilla flicka då

Michelle mådde inte så bra igår morse o ville inte riktigt äta o sen igår eftermiddag så började hon spy. Så våran tös ligger i magsjuka nu o vi som skulle ha kalas för henne idag =(. Det var bara för mej att ringa runt o säga att kalaset var inställt, hon blev så himla ledsen mammas tjej.. men jag har lovat att fixa nå disco eller nått i vår eller sommar så hon får nånting. tycker så himla synd om våran älskade flicka..

Så idag blir vi då bara inne o jag ska städa i varenda hörn.. Älsklingen jobbar så man blir ensam med en sjukling och en gnällig liten joleene, som börjar bli bättre o gladare ...

får väl se hur michelle mår senare under dagen..

Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 15:34:39
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som vi har tänkt på Adrian/Michelle hela semestern i Thailand.Men vi har varit iväg på många utflykter som är för häftiga för småfolket att delta i.Men då det har varit helt underbart fantastiskt så har vi önskat att de var med oss. Men inte då vi har varit ute på spännande höghastighets äventyr.

2011-02-17 @ 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0