♥Michelle 4år♥

Idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är de Michelles födelsedag hurra hurra hurra!!

ååå, våran älskade flicka fyller 4 år idag. Känns som de var igår man fick hålla sin prinsessa för första gången och nu är hon redan 4år. Tiden rusar iväg så man knappt hinner med.

Tänk, för 3 år sedan när vi flyttade till Mariefred, då var Michelle 1 år och kunde då inte mycket alls.. Min älskade make har sett alla hennes framsteg från början till slut. Jag är är så glad över att han har fått varit med från början. Nu är hon ju en stor flicka med mycke krav hahahaha
Idag kom de folk på besök o grattade Michelle, hon blev så glad av både besöket o presenterna. Vi firade henne när maken hade kommit hem från jobbet. Michelle fick själv välja mat o hon valde potatismos och korv. hehehe bra val gumman min.

På söndag ska Michelle ha kalas =). Får väl se hur många de blir på kalaset men jag tror att de blir en del faktist. så de ska bakas o donas hela helgen lång.
de ska inhandlas ballonger och annat roligt så imorn ska jag o Joleene in till strängnäs o handla.


Joleene var på dagis idag, sista dagen för ett tag i alla fall. De kändes skönt på nå vis att gå hem o veta att vi kommer få spendera mycke tid tillsammans ett tag till =). Älskar våran dotter så innerligt mycket. Älskar Alla mina barn innerligt mycket. dom är verkligen mitt allt..

Nu sover i alla fall barnen och maken badar, så då passade jag på att skriva lite.
snart dax att titta på film o sen sova faktist





En nyfödd Michelle



Michelle 4 år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0