Ny bloggdesign kanske??

Jag tror att det är dax att fixa om min blogg igen.. de finns ju ingen bakgrund på den o bilderna måste bytas ut känner jag.. men jag vet inte ens hur man gör.. kanske nån där ute som kan hjälpa mej?? de hade gjort en annan glad :)...

Idag är de äntligen fredag!! var meningen att vi skulle få främmande idag men dom kunde tyvärr inte komma, så de blir en mysig hemmakväll istället.
Adrian är i skolan o flickorna är hemma med mej. Nu på morgonen så ska jag städa o göra fint här hemma för runt 1 tiden så ska vi åka till E-tuna o titta på lilla Melwin och sen ska vi titta på en dräkt åt Adrian, för han ska på maskerad på söndag ;)...efter den resan blire ev. storhandling, får väl se hur sent de blir o så.
Ikväll blire fredagsmys med popcorn o saft. för en annan blire inge popcorn o saft för man försöker verkligen dra ner på socker o skit.

men men.. jag skriver nog mer senare tror jag.. kan skriva mer när vi är hemma från E-tuna =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, änglen Meja och bebis i magen}

Jag skulle också vela ha en ny bloggdesign, men jag kan heller inte fixa med sånt :P



Hoppas eran helg bli bra! Kram!

2011-02-18 @ 10:53:53
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0